יום שבת, 20 ביולי 2013

כסף

מילות חיפוש: כסף פתאומי, נס כלכלי, נס כספי, איך לצאת מה..., מרוויחים בטיל
עשי ואל תעשי: אל תעזי להכנס לחשבון הבנק שלך לפני השינה, אל תחשבי על זה כל הזמן, אל תדברי על זה כל הזמן ואל תבזבזי מה שאין לך. לא כי פשוט כשיש זוג נעליים שאני ממש חייבת, אני הולכת כמו החלילן מהמלין, כמו סהרורית בשינה, אוטמת אוזניים לזמזום המעצבן הזה (אין לי אבל מגיע לי אבל מאיפה אבל אני חייבת) פשוט קונה. לא לקנות.
כן תעשי: תחשבי שיש לך הכל (ובאמת יש לך! רק לא כסף) ותתנהגי בהתאם. את יכולה להתנהל  בעולם בחווית שפע ועושר בלי ללעוג לעצמך ובלי ציניות. תזמיני את הכסף שיבוא אליך בקלות ללא מאמץ, בטבעיות, בחן. בלי פאניקה. נכון, הוא עוד לא כאן, אבל אם תנהמי ותרשפי גיצים הוא יברח. 
תרגישי בנח עם כסף, כסף זה לא בזוי. זה סבבה. מגיע לך, את ראויה לו ויש בשפע ממנו- רק תבחרי מאיפה. מדהים! לא?

מצאתי בלוג שגם נותן עצות פרקטיות לתועים במבוכות החיים, כמו ד' ואני, שמיטיבים לכתוב מילים, לצייר, להדיח כלים, להיות אדיבים, נדיבים, שובבים אבל לא מבינים חצי דבר בכסף. שיהיה לנו מספיק למה שצריך. ושישאר עודף לחגיגות. זה שאנחנו לא "מאני מייקרס" לא משנה. אפשר להשיג כסף במלא דרכים. וכשהוא מגיע אפשר במתק שפתיים להזמין את הכסף להישאר ללון ולהפציר בו בנועם להביא מברשת שיניים, תחתונים, מזוודה ולהשתקע כאן בסלון. יהיה אולי קצת מביך בהתחלה אבל נתרגל! יש מקום בשפע!

זהו. אז אחרי שחזרתי מטורונטו, משבוע בית חולים אינטנסיבי והבנתי מה באמת חשוב בחיים
(טוב לב, אומץ, אהבה, ניסים, אמונה, שמחת חיים ומשפחה טובה) עברתי להרהר בכסף.
תקופה קצת מסחררת, פעם יש פעם אין. אני רוצה שיהיה לי שקט בגזרה הזו.
אני צריכה להתחיל בלהפסיק לקנות דברים יקרים, להפסיק לקנות בכלל מה שלא צריך, לנהל מעקב, לבטל מה ש"נייס טו הב" וכמובן להזמין את הכסף לבוא אלי באהבה ובקלות, כל יום.

אפילו שגדלתי בבית שיודע לחסוך היטב, התודעה והיכולת הזו מעולם לא חלחלה אלי. אם כך רבותי, הגיעה העת להתחיל לאמץ שריר עצל ונושן! מתחילה עכשיו! בהצלחה לכולנו
החוסכים, המשתפרים, המתאפסים, רוכשי כרטיסי המזל בשוגג, ושאר הנשמות הטובות שביקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה