יום ראשון, 26 ביוני 2016

מה שמעניין אותי עכשיו

זכיתי בלוטו. אני בהריון עם בת ונשארו לי עוד ארבעה חדשים עד שהעקרבית תיוולד.
אמא ובת עקרביות זה סגולה למערכת יחסים בריאה, שוצפת, מוצפת, גועשת באהבה וביצירתיות.
עד עכשיו אני חיה רק עם בנים בבית ונהינת מכל רגע. תמיד התחברתי טוב לתדר הגברי, גם יצא לי מעולה כי כל הבנים בבית שרופים עלי והם רגישים ופתוחים כמוני. אני בכלל חצי בן אם לא יותר מזה, פחות בלוק יותר בפיל. 
עם בנות זה סיפור אחר. שם אני מרגישה שיש לי הרבה עבודה. גם מול עצמי, מול המין הנשי בכלל ומול בתי שתיוולד בשעה טובה בסתיו בפרט. אני סובלת מהרבה קלישאות שקשורות לנשים למרות שמביש להודות בזה. נשים יותר חלשות, נתונות בקלות לניצול ותקיפה, קלות דעת, תחמניות, פתייניות, שקרניות, סכסכניות, טרחניות ובוגדניות. לא כולן, אבל הרוב. 
מביש, אמרתי?
יתכן שאני חושבת את כל זה על עצמי, למרות שבחלק מהסעיפים מעולם לא חטאתי.
זה דבר רבותיי שצריך לרפא ודחוף, במיוחד אם יש לי שאיפות לגדל אשה חפשיה עצמאית ומלאת בטחון בבית.
איך עושים את זה בכלל? עם בנים זה כל כך פשוט. אני מדברת אל לבם, מפעילה אצלם מלידה את חוש הביקורת, את העיניים הפקוחות, את הנחת היסוד האבסולוטית שבכל אדם שוכן יסוד של טוב, גם אצל המבולבלים ביותר. ואת השאר הם יטפחו לבד מתוך נסיונם ותבונתם.
כשאני חושבת על בנות, נדמה לי שצריך להזהיר אותן קצת יותר מיצר הרע הרוחש בקרבן ואצל אחרים, להיות זהירות, להסתכל אלף פעם אחורנית ברחובות חשוכים ובחדרי מדרגות, לא להכנס לחדרי אשפה אחרי חמש אחרהצ, לא לסמוך על כל אחד. 
בואו נגיד שתחושת חופש ועצמאות לא באמת יכולות לנבוע מסדרת אזהרות מסוייטת.
אותי באופן אישי חינכו ככה, דרך סיפורי אימים על נאוה אלימלך ועוד מקרים מסמרי שיער שנגמרים באיברים שנפלטים לחוף בשקיות זבל. סה"כ יצאתי די בסדר. זהירה מדי, אבל לפחות דקה אחת לפני סכנות פוטנציאליות.

אני רוצה לגדל בבית שלי, אצלי ומתוכי אנשים שעושים שלום. אנשים שמאמינים באנשים. שמוכנים להירתם וליזום, לברוא דברים טובים בעולם. שמתעניינים בשלומם של אחרים. אנשים חזקים מלאים באור. בעיני כך נמדדת איכות חיים. גם כי חושך לא מגרשים במקל.
וזה למרות שלדעתי נשאר לנו כאן על כדור הארץ מקסימום 50-500 שנה. לא יותר. 

אז מה שמעניין אותי עכשיו זה:

1. שתיוולד לי בת בריאה
2. שאצליח לרפא את החלק הנשי שבי לפני שהיא מגיעה
3. שאגדל אותה באור ובחופש מפחד
4. שיהיה לי מספיק זמן לנוח וכסף בשביל זה
5. שאני לא אתחרפן


4 תגובות:

  1. את נהדרת גליה. עם אמא כזו היא בת מזל

    השבמחק
  2. מזל טוב. עם כאלו כוונות טובות היא תהיה נהדרת.
    ילדתי את בני לפני 7 חודשים. אני ממליצה לך לקרוא את הספר של היפנוברתינג או לקחת קורס. זה מאוד מתאים בעיני למי שמתרגל מדיטציה. הוא יצא לעולם בצורה כ"כ נכונה וטובה, זה כ"כ עזר לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קרן! בדיוק אני באמצע, הספר ליד המיטה (:

      מחק