יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

לחם ושושנים

אני רוצה לספר לכם שגם השנה אני משתתפת בתערוכת המכירה "לחם ושושנים"
והשנה החלטתי לא לתת איזה ציור קטן מהצד, אלא ציור חשוב מאוד שלי
מבחינתי הוא ציור מפתח, הציור שבגללו נהייתי בסוף ציירת אולי. זה ציור של ראש כלב
שציירתי בשעור של יעקב מישורי בשנה ד' בבצלאל. זה מתוך מגזין של חובבי כלבים
עבדתי עליו די הרבה זמן ואני חושבת שהוא אחד הטובים שלי. והוא נשאר איתי כבר כמה שנים
תמיד אני נהינת להסתכל עליו.
לא יודעת מה קרה לי שהחלטתי שאין ציורים קדושים יותר וכל ציור שלי יכול ללכת. אני ממילא בתקופת משבר אמון בהכל בערך.
אתם יודעים אגב שלמדתי בלימודי אחיות שבמצבי מלחמה מתאבדים פחות אנשים מאשר בתקופות של שקט ושלום? מה אתם מעדיפים? שלום עם הרבה התאבדויות או מלחמה עם מעט?
ומה זה אומר אם נמצאים באמצע?
בכל אופן, אם הוא ימכר אז זה יהיה בסדר כי זה יעזור למישהו, וגם לי
ואם זה לא ימכר אז זה גם יהיה מעולה כי זה אומר שהוא חוזר אלי לסטודיו ואולי הפעם כבר לא נפרד יותר.
התערוכה תתקיים ביום שבת הקרוב, ה-10.12.2011 משעה 10 בבוקר עד 10 בערב

לאתר התערוכה:


וזה הכלב


60 על 60 ס"מ, שמן על בד, 2004

6 תגובות:

  1. חשוב לא להקשר לציורים.

    השבמחק
  2. נכון, זה כנראה יותר מקצועי לא להקשר. אני קשורה ממש למעטים. אבל גם אותם אני מוכנה למכור מחר בבוקר.

    השבמחק
  3. הציור מקסים.
    מאחלת לך שהציור יימכר אבל שתדעי למי, כך תוכלי לדעת לפחות איפה הוא נמצא. כמו כן, אם תצרי קשר עם הקונים תוכלי לבקש מהם לצלם את הציור בביתם!

    השבמחק
  4. הי, תודה. תמיד יודעים אצל מי הציור. אבל אני מעדיפה לא לדעת איך זה נראה אצל הקונה על פי רוב.

    השבמחק
  5. יעקב מישורי. איזה שם ציורי. ממש "והיה העקוב למישור".

    השבמחק
  6. כן, ולחשוב שהאיש הזה באמת קיים!

    השבמחק