יום רביעי, 20 בפברואר 2013

מותר להיות שטחית

מותר להיות שטחית, מצווה להיות שמחה
בלתי נמנע מלחשוב על סכומי כסף
אני אוהבת בזמני הפנוי לחשוב על סכומי כסף
ביהחבא אני מודה בפני ד' בהזיות האלו שלי
ד' אומר שזה טבעי כל עוד זה לא משתלט לי על החיים
אפשר לומר שאני חושבת על זה די הרבה, זה קצת משתלט
במיוחד כשיש משהו שממש בא לי ואני לא מבינה איך זה שרק סכום כסף מפריד בינינו
באמת, לא דברים בשמים
הנה, היום הלכתי ברחוב דיזנגוף ועברתי ליד תחנת פיס

מייד חשתי צורך לחשוב על זה בקול רם



איזו בושה להיחשף ככה, מוטב לי כבר שאלך לעזאזל הריאליטי ואביא לידי מיצוי את הצורך הדבילי שלי להראות עצמי בשלל גוונים. אני רוצה סקודה יטי. יש בחנות, ראיתי, נכנסתי ושוחחתי כמה דקות עם הנציג. 139,000 מבצע מיוחד עד סוף החודש. איך משיגים סכום כזה עד סוף החודש? אם נגיד הייתי חייבת לנושים הייתי מוצאת דרך. אפשר להתחפש לקבצנית ולעבור בצמתים, שקל מכל מכונית, בטוח עוברות לפחות 10,000 מכוניות ביום ואני מסודרת תוך שבועיים. פשוט. אבל מה עם ט' אני אקח אותו בעגלה ואכתוב שלט: יש לי תינוק רעב, עיזרו לי להשיג סקודה יטי חדשה מהניילון?
מזל שאני לא מצליחה להעלות את פס הקול בו הייתם שומעים אותי מגלגלת מחשבות על כספים בקול רם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה