יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

מאין יבוא עזרי








4 תגובות:

  1. הי גליה
    ראשית אני ממש אוהבת את הבלוג שלך וזה זמן מה שהוא במועדפים שלי ואני בודקת כל יום מה התחדש בו(אני לא רשומה כי אני אוהבת את הגילוי...סתם קטע שלי..) בכל אופן נורא נעים להכנס לעולם שאת מציעה דרכו וכאות תודה על השיתוף אני שולחת לך לינק לבלוג שלי
    http://blog.nogaart.co.cc/
    שנחנך ממש לאחרונה ואני חייבת לציין שההשראה והרצון להתחיל בלוג נגרמו לי הרבה בזכותך.
    אני גם מתה על הציורים שלך והאתר שלך מגניב מאוד.
    אז אני מקווה שתהני (אמנם יש עדיין מעט תוכן אבל עם הזמן יצטבר...)
    אני מקווה שלא אכפת לך שכתבתי את כל זה כאן פשוט לא מצאתי כתובת מייל לשלוח לך מסר אישי
    ושוב תודה על הבלוג המקסים
    ואם יורשה לי לציין גם לי יש תקופות יובש שלא ברור מתי הן יסתיימו אבל בסוף הן נגמרות בפרץ יצירתיות מחודש כי גם חשוב להיטען קצת לפעמים.

    השבמחק
  2. הי תודה רבה (נגה? אם ראיתי נכון בבלוג שלך) האמת שהיום פגשתי עוד מישהו שאמר לי שהוא מתחיל בלוג בהשראת "חולצה להחלפה" אז זה בהחלט ממש משמח שאנשים מקבלים דרייב לעשות דברים. מה יכולתי לבקש יותר? בהצלחה בבלוג ובכל!

    השבמחק
  3. אחד מהטובים

    השבמחק