יום רביעי, 23 באפריל 2014

מה חדש ועוד

באתר שלי תוכלו להתעדכן בכל הפרסומים, התערוכות והמכירות בהן אני משתתפת
וגם לראות עבודות חדשות שאני מעלה תוך כדי תנועה.
בסטודיו שלי אני מציירת, כותבת, נפגשת, מדברת ומוכרת עבודות.
אתם מוזמנים לעקוב אחרי כאן
www.galiapasternak.com

בימים אלו אני מסיימת עבודות לקראת תערוכת ציור זוגית עם טליה רז שתעלה בסוף מאי בגלריה אלפרד. זוהי תערוכה מרגשת ומיוחדת עבורי מכמה סיבות. ראשית, זוהי לי פעם ראשונה לעבוד בק טו בק עם עוד ציירת על תערוכה דיאלוגית. שנית, המפגש המתמשך בנה את התערוכה ולקח את טליה ואותי לנסיונות מפתיעים והתמודדויות בלתי צפויות. היה מלבב לנהל שיחות עמוקות על החיים, על אמנות ולהחליף ספרים ומתכוני ציור.
על אוצרות התערוכה, הכתיבה, החיבור והתזמור אמונה שרי גולן, אשה יקרה, רגישה וחכמה שתמיד כיף לעבוד אתה.
תבואו יהיה מלא בירה מלכה!

בנוסף אני שמחה לשתף אתכם בפעילויות נוספות שמתרחשות בסטודיו שלי!
בימי שני בבוקר בין 10-12
ורביעי בערב בין 20-22
אני פותחת את הסטודיו בפני אנשים יקרים שבאים לצייר, ללמוד ולהתפתח.
קולגות שלי שמלמדים בסטודיו יודעים שמלאכת בניית הקבוצה היא מורכבת וממושכת לעתים.
גם המסע שלי היה מיוחד ואני שמחה לספר שהזמן והיקום (וחוגל, פייסבוק, הפה והאוזן) הביאו אלי תלמידים מובחרים ונפלאים. המפגש השבועי שלנו רווי בעשיה, שיחות על אמנות והחיים וגם קפה ותה... גם אני לומדת ומחכימה בכל שעור ומודה על ההזדמנות לחלוק את הידע שצברתי משנים של עשיה וממגוון מורים אצלם למדתי בארץ ובעולם.
אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו לאחת הקבוצות בסטודיו לתפוס מקום ליד השולחן או כן הציור ולהתחיל לעבוד.

לסיום, מי שקורא את הבלוג או מכיר אותי מקרוב שמע לא פעם על המהפך שחולל התטא הילינג בחיי.
גל של אור, אהבה, בטחון, דיוק, שייכות, שקט נפשי, יצירתיות שופעת, ניסים וקסמים שוטף את האמנות שלי, האמהות, הזוגיות, החברות והניהול השוטף של חיי מאז.
אפשר בקלות לברוא, לרפא ולשחרר, אפשר שזה יבוא בקלות, ואפשר ללמוד לעשות הכל. לאחר שלמדתי את השיטה, רצתי וניסיתי אותה על עצמי. שיפרתי את איכות החיים שלי לבלי היכר. למדתי גם לטפל בשיטה והתחלתי לחלוק את האור הגדול הזה עם אחרים. אני מזמינה אתכם לבוא אלי לסטודיו לסשן בתטא הילינג ולחוות את המרחב המופלא הזה.

מברכת אתכם בהמשך יום נפלא ובעשיה משמחת.

גלי 
galiapasternak@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה