יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

תנו לי גם וגם!

גם וגם

הנה לי אתגר

גם להיות בתודעה נוכחת וגם להיות בריקנות ושקט
גם לשחרר ולסמוך שהכל מסתדר לטובתי וגם להיות עירנית ברורה ואסרטיבית
גם להיות במערכות יחסים מאתגרות במוד מאוזן ואסוף וגם לשחרר להתפרק ולהתעצבן
גם לגלות חום ולהתהלך עם לב פתוח בעולם וגם להציב את הגבולות שלי בברור 
גם לאהוב וגם לשנוא
גם לדמם לגעוש ולהזדיין וגם להרגיש מתה קפואה ואפאטית
מה יש?
לא מגיע?
גם לאכול בריא וגם לאכול ג'אנק בלי לקרוא לו או לי בשמות
גם להיות אמא לא משהו וגם לא להרגיש אשמה על זה
גם להיות בחופש ולהרגיש בכלא
גם להיות בכלא ולהרגיש בחופש
כי זה- החופש האמיתי.

איך זה עובד הגם וגם?
מתכון גברת. תני מתכון.
ובכן הנה- 
קחי נשימה עמוקה.
סתם, מאיפה לי?
אבל לחשוב בקול רם אני כן יכולה

הכל מתחיל מזה שאני לא מרגישה שמגיע לי להיות גם וגם
גם עשירה וגם עניה. גם מעולה במה שאני עושה וגם מחורבנת. גם טובה וגם רעה.
למה לא מגיע לי? 
מה זה משנה? ככה אני מרגישה
ואת זה אני רוצה לשנות

השהיית השיפוט, כן.
התבוננות בתחושה, כן.
לאפשר לה לחלוף, כן.
נשימות עמוקות, כן.
טיפול, כן.
הרבה מים, כן.
ללכת לישון מוקדם, כן.
לשנות הרגלים ולהפתיע עצמי, כן.
לאהוב את עצמי, בתהליך.
לאהוב אחרים, גם בתהליך.
לסלוח, 70%
לשכוח, 82%
להאמין בניסים, 94%
יאללה
שיהיה בהצלחה!

בקרוב שנה חדשה וזה הזמן לרשימת שפע, רשימת הגשמות.
אז אני מזמינה אתכם קוראים יקרים לשבת עליה כבר מחר בבוקר.
זכרו את החוקים: לבקש בלשון הווה (אני מתעוררת בבית מלון בניו יורק מול ארוחת בוקר חלומית וכו), 
לא להשתמש במילה לא (היו יצירתיים ואמרו מה כן)
בקשו רק עבור עצמכם וכל מה שנוגע לכם (כולל ילדים בתוספת 'לטובתם הנעלה')
והכי חשוב, לא לחסוך בבקשות! אנא מכם!

רשימה זו מעיפה את התדר גבוה ומחוללת ניסים ונפלאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה